Des de l'Ajuntament de Quart es continua treballant per millorar amb l'ATM (Autoritat Territorial de la Mobilitat) el servei que s'ofereix al terme municipal de Quart amb les línies regulars d'autobusos.

 

Per això, vam obrir una recollida d’incidències concretes del servei de transport públic que s’ofereix al terme municipal de Quart, atès que molts veïns i veïnes ens havieu traslladat la insatisfacció del funcionament envers el servei i volíem esbrinar més concretament on i quan es duien a terme aquestes incidències, per poder-les traslladar a Teisa.

 

Amb aquest objectiu, el 26 d'octubre es va iniciar una recollida d'incidències o suggeriments concrets que ens estan ajudant a poder-ho traslladar a través d'un formulari web.

 

Fins ara hem recollit 40 incidències.

 

 

 El 90% de les incidències tenen lloc a la parada de Quart direcció a Girona. A més, el 95% d’elles tenen lloc els dies laborables, de dilluns a divendres.

 

    

 

 

 

22 d’aquestes queixes era perquè l’autobús passava amb molt de retard (20-30 minuts) i que ho feia habitualment. A més, 12 altres queixes esmentaven que el bus no havia passat, 8 que havia passat però no s’havia parat i 5 que anava massa ple.

 

 

A més, la gran majoria de les queixes es centren, principalment, a primera hora del matí (horari de Quart a Girona: 7.20, 7.35, 8.05, 8.35, 9.05 i 9.50 hores); al migdia (horari de Quart a Girona: 13.20 hores), i a la tarda (horari de Quart a Girona: 17.20 hores).

 

 

 

Tota aquesta informació l'hem fet arribar a Teisa a través d'aquesta carta.

 

 

Encara hi continuem treballant, així que pots continuar informant-nos al següent formulari : 

https://bit.ly/IncidènciesBusQuart