La situació generada per la pandèmia ha accelerat la importància de l’administració electrònica, la comunicació digital i les xarxes socials com a punts d’informació ciutadana.

Per tant, un dels principals reptes de l’àrea de comunicació de l’Ajuntament de Quart és la millora de l’administració electrònica i relació comunicativa dels veïns i veïnes de Quart amb l’Ajuntament. Amb aquest objectiu, s’ha impulsat la renovació de la pàgina web.

La renovada pàgina pretén ser més senzilla, intuïtiva i moderna. El disseny elegant i funcional, compatible amb smartphone i tauleta, permet a l’usuari consultar tota aquella informació que necessita d’una manera eficient. La renovada pàgina compta amb un seguit de novetats, entre les quals destaquen un calendari on s’hi disposa totes les activitats municipals; enllaços d’altres institucions que poden ser d’interès; major integració amb la seu electrònica i una ampliació dels continguts existents en l’anterior pàgina web.

Conscients de la importància de l’administració electrònica, la nova pàgina web constitueix un pas important per assolir els objectius marcats en aquest àmbit. No obstant això, l’entorn canviant i complex requereix que la nova web hagi de ser sotmesa a revisió constant per millorar l’experiència dels usuaris.