L'Ajuntament de Quart manté una reunió amb el nou director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona, Miquel Marcé, per exposar les necessitats educatives del municipi.
Recentment, respresentants de l'Ajuntament de Quart es van reunir amb el nou director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona per traslladar-li les necessitats del municipi de Quart.
En la trobada, s'hi va exposar:
- Les millores necessàries en les instal·lacions dels dos centres escolars de Quart
- La necessitat de disposar d’un centre d’educació secundària al municipi
I es van exposar vies de treball per donar resposta a aquestes demandes:
- Pel que fa a les millores de les escoles, es varen establir prioritats tant per part de l’Ajuntament com pel del Departament d'Educació, i s'aniran realitzant en la mesura del possible
- Pel que fa a l’Institut, l’Ajuntament va traslladar la necessitat de disposar de la infraestructura com més aviat millor. Conjuntament amb el director es van analitzar diferents opcions per fer-la realitat.
L’Ajuntament va sol·licitar propostes concretes que fossin un compromís, per després valorar-les amb la ciutadania i trobar la millor solució. Per aquest motiu, properament es mantindrà una reunió amb la directora general de Centres Públics, Montse Duran.