La Diputació de Girona ha atorgat a l'Ajuntament de Quart una subvenció referent a projectes de promoció econòmica, per valor de 7.537,50 €.

 

Aquesta subvenció per dur a terme plans d'actuació i documents de planificació sectorial de promoció i desenvolupament econòmic local s'ha enfocat en impulsar el polígon industrial Pla de l'Illa.

 

En concret, s'ha dut a terme un estudi estratègic del polígon industrial Pla de l'Illa de Quart, situat al nucli d'habitatges de Palol d'Onyar,amb l'objectiu d'estudiar la viabilitat que les empreses del municipi, les ja existents o les que s'hi puguin acabar establint, puguin ser actors per a desenvolupar oportunitat que facin créixer el desenvolupament del polígon industrial i les oportunitats de llocs de treball.

 

L'import atorgat representa el 75% de l'import total del projecte (10.050€)


Aquests projects es durà a terme gràcies al suport i la col·laboració de la Diputació de Girona la col·laboració prestada.