L'Ajuntament de Quart ha anunciat l'obertura d'una convocatòria per crear una borsa de treball de tècnic/a auxiliar de biblioteca, amb l'objectiu de cobrir possibles necessitats urgents de contractacions temporals.
Aquest lloc de treball, de caràcter temporal i amb una jornada de 24,5 hores setmanals, requereix professionals per dur a terme diverses tasques, com ara l'atenció al públic, la gestió de préstecs, el control de la sala de lectura i el suport en l'organització d'activitats culturals.
Els candidats han de complir amb una sèrie de requisits, entre els quals es troben el títol d'Educació Secundària Obligatòria (ESO) i el certificat de nivell C1 de català, a més d'altres requisits legals pertinents. Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds durant un període de deu dies hàbils a partir de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG).
Aquesta iniciativa forma part dels esforços de l'Ajuntament per garantir que la biblioteca municipal compti amb el personal necessari per mantenir un servei de qualitat i donar suport a les activitats culturals del municipi.
Podeu presentar la vostra sol·licitut presencialment a les oficines de l'Ajuntament de Quart, de 8.00 a 14.30 hores, o bé, telemàticament a la seu electrònica a través d'aquest enllaç: https://bit.ly/InstànciaQuart